اتوماسیون اداری

لوگو میراکام

نرم افزار مدیریت آموزش چیست؟

office

آنچه در این مقاله می‌خوانید

digital 5

سیستم های آموزشی در حال حاضر به دلیل پیشرفت های نوآورانه و انقلابی در فناوری مدرن، به شدت به نرم افزار دیجیتال متکی هستند. بنابراین، بسیاری از مدارس، دانشگاه ها، سایر مؤسسات آموزشی و سازمانها، نرم افزار مدیریت آموزش را در کلاس ها و برنامه های خود برای افزایش سازماندهی و تسهیل یادگیری گنجانده اند. 

این نرم افزار نه تنها در زمان و منابع برای مدارس و سازمانها صرفه جویی ایجاد می کند بلکه مورد پسند کاربران نیزمی باشد. حدود 90 درصد از کاربران می گویند که آنها ابزارهای آنلاین را در مقایسه با روش های یادگیری سنتی ترجیح می دهند.

نرم افزار مدیریت آموزش برنامه ای است که داده ها و اطلاعات را در یک سازمان و سیستم آموزشی جمع آوری، پردازش، نگهداری و نمایش می دهد. مدیران، معلمان، دانش‌آموزان، کارمندان و به طور کلی کاربران می‌توانند از نرم‌افزار مدیریت آموزش در انواع وظایف دانشگاهی و مدیریتی مانند همکاری، پیگیری حضور دانش‌آموزان، کمک به یادگیری دانش‌آموزان، افزایش بهره‌وری کلی و پر کردن شکاف‌های یادگیری استفاده کنند. بنابراین، با وجود این سیستم، فضای تحصیلی و شغلی به یک فضای هوشمند تبدیل می شود .

ویژگی های نرم افزار مدیریت فرآیند آموزش

۱) ردیابی داده ها

نرم افزار مدیریت فرآیند آموزش می تواند به موسسه آموزشی شما کمک کند تا هر مرحله از مسیر یادگیری را ردیابی کند و داده ها و اطلاعات مهم را ثبت کند. اینها شامل کمک به ثبت نام کاربران، نظارت بر وضعیت تکمیل محتوای دوره، ثبت نام حضور و غیاب و انجام ارزیابی آزمون ها است. 

ردیابی این داده ها توسط سیستمی آسان تر می شود که مدیران، دانش آموزان و در کل کاربران را از طریق یک پلت فرم برنامه واحد به هم متصل می کند تا اطلاعات در زمان واقعی در دسترس باشد.

7088807

۲) گرافیک و تجسم

۶۸ درصد از مردم یک واقعیت علمی کاملاً متنی را باور می کنند. اما اگر همین واقعیت با یک نمودار ساده نشان داده شود، باورپذیری به ۹۷٪ افزایش می یابد . نرم افزار مدیریت آموزش بسیار مؤثر باید بتواند داده ها و آمارهای مهم را با موفقیت جمع آوری و ذخیره کند و همچنین بینش هایی را از این تجزیه و تحلیل ها به دست آورد. سپس ابزارهای نرم افزار مدیریت آموزش این اطلاعات ارزشمند را به صورت مختصر و فشرده نمایش می دهند.

سامانه مدیریت فرآیند آموزش آرکا این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که این ارقام و آمار را از طریق نمودارها و نمودارهای مختلف، با ابزارهای متعددی تجسم کنید تا کاربران بتوانند بینش های ارزشمندی را از این داده ها به دست آورند.

۳) یادگیری ناهمزمان

یکی از مزایای قابل توجه نرم افزار آموزش، تولید و ارائه محتوای درسی ناهمزمان به دانشجویان است. یادگیری ناهمزمان به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا دوره‌های تحصیلی و تکالیف را با سرعت فردی خود بیاموزند و تکمیل کنند. نرم افزار مدیریت آموزش می تواند به شما کمک کند فیلم های آموزشی از پیش ضبط شده، قابل تماشای مجدد، تابلوهای پیام ارتباطی، ارزیابی های آنلاین و تالارهای گفتمان را در اختیار زبان آموزان قرار دهید که به دانش آموزان اجازه می دهد تا هر چه راحت تر درگیر شوند.

۴) ارزیابی ها و کارت های گزارش خودکار

نرم افزار مدیریت آموزش می تواند به شما کمک کند به طور خودکار پیشرفت کارمندان و دانش آموزان را ردیابی کنید و همچنین پیشرفت آنها را از طریق آزمون های آنلاین و ابزارهای آزمون ارزیابی کنید. این به شما کمک می کند تا حفظ کلی یادگیرنده را پیگیری کنید. با یک موتور اتوماسیون ، می توانید ابزارهای درجه بندی خودکار را پیاده سازی کنید و شما به راحتی می توانید نتایج را بلافاصله برای دانش آموز، دانشجویان، استاد و مدیران مجموعه قابل مشاهده کنید. نرم‌افزار تخصصی مدیریت آموزش همچنین می‌تواند معدل هر دانش‌آموزان و دانشجویان را ردیابی، ثبت و گزارش کند و با استفاده از ابزارها و برنامه‌های گرافیکی بسیار کارآمد، آنها را به صورت کارآمد نمایش دهد.

3297225 1

سازمان خود را با سامانه آموزشی متحول کنید

پلتفرم آرکا می تواند با اتوماسیون و ابزارهای ارتباطی انعطاف پذیر خود به تغییر مؤسسه آموزشی و سازمان شما کمک کند. منابع آرکا می تواند به شما کمک کند داده های کاربران را ردیابی کرده و با استفاده از ابزارهای بصری آن ها را به طور کارآمد نمایش دهید. همچنین به شما این امکان را می دهد که محتوای ناهمزمان آنلاین داشته باشید که به راحتی هر کاربر به آن دسترسی داشته باشد و آزمون ها و ارزیابی ها را با ابزارهای درجه بندی خودکار انجام دهید. 

به صورت رایگان شروع  کنید و سازمان خود را همین امروز متحول کنید.

آرکا، حرکتی هوشمندانه در مسیر آموزش

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستم مدیریت آموزش میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید

اشتراک گذاری این مطلب
عضویت در خبرنامه
با عضو شدن در خبرنامه میراکام از جدیدترین مقالات باخبر شوید
این مقالات را هم بخوانید!
BPM
تفاوت بین BPM و ERP – بخش دوم

در بخش اول این مقاله در مورد تفاوت های کلی ERP و BPMS نکاتی را عنوان کردیم. در این مقاله به این موضوع به صورت

consensus
برای راه اندازی کسب و کارتان به مشاوره نیاز دارید؟
با کارشناسان ما صحبت کنید

درخواست مشاوره رایگان

telephone

021-41837330

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.