اتوماسیون اداری

لوگو میراکام

آموزش‌های میراکام

paper 02
paper 03
main bg4

آموزش نرم افزار بایوویشن

آموزش نمایش ترددها در نرم افزار بایوویشن

با آموزش صفحه ی نمایش ترددها می‌توانید از تردد های دریافت شده از دستگاه ها توسط بایویشن در حالت های مختلف گزارش گیری کنید و به صورت اکسل و پی دی اف خروجی بگیرید.

آموزش مدیریت عملیات در نرم افزار بایوویشن

با آموزش صفحه مدیریت عملیات می توانید تمامی عملیات ایجاد شده در بایویشن و دستور داده شده به دستگاه ها را مانیتور کنید.

آموزش صفحه گروه افراد در نرم افزار بایویشن

صفحه ی گروه افراد به منظور گروه بندی کاربران یا افراد سامانه بایویشن کسرا است. در این صفحه امکان گروه بندی براساس واحد ها و یا گروه های سامانه حضور و غیاب کسرا نیز وجود دارد.

آموزش راه اندازی مجدد دستگاه در نرم افزار بایوویشن

با این آموزش میگیریم در صورتی که در دستگاه اختلالی به وجود آمده باشد که نیاز به ریست یا به روز رسانی مجدد دستگاه داریم ، با استفاده از بایویشن این عملیات را انجام دهیم .

آموزش دریافت تردد از دستگاه در نرم افزار بایوویشن

دریافت یا تخلیه تردد ها از دستگاه ها توسط نرم افزار بایویشن به صورت خودکار انجام می شود اما در صورت نیاز به انجام این عملیات به صورت دستی ، می توان از صفحه ی دستگاه در سامانه بایویشن استفاده کرد .

آموزش بخش تغییر آی پی دستگاه در نرم افزار بایوویشن

در بایویشن بدون نیاز به حضور فیزیکی و ورود به منوی دستگاه میتوانید آی پی دستگاه خود را تغییر دهید ، با استفاده از این میتوانید نحوه ی انجام این مورد را مشاهده کنید .

آموزش افزودن دستگاه ZK در سامانه بایوویشن

با استفاده از این آموزش می توانید دستگاه های برند ZK را به بایویشن اضافه کرده و این برند دستگاه را مدیریت کرده و داده های روی دستگاه را واکشی کنیم .

آموزش افزودن دستگاه PW در سیستم بایوویشن

با استفاده از این آموزش می توانید دستگاه های برند PW (دنیای پردازش) را به بایویشن اضافه کرده و این برند دستگاه را مدیریت کرده و داده های روی دستگاه را واکشی کنیم .

آموزش تعریف ادمین در سامانه بایوویشن

در سامانه بایویشن کسرا امکان تعریف سطوح مختلف دسترسی وجود دارد و میتوان با ایجاد گروه های دستگاه و افراد به هر ادمین فقط گروه های مختص به آن ادمین را دسترسی داد.

درخواست مشاوره رایگان

telephone

021-41837330

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.