اتوماسیون اداری

لوگو میراکام

آموزش‌های میراکام

paper 02
paper 03
main bg4

آموزش راه اندازی مجدد دستگاه در نرم افزار بایوویشن

برخی اوقات دستگاه های حضور غیاب دچار اختلال هایی از جمله عدم کار کردن سنسور اثر انگشت دستگاه، عدم کارکرد صحیح مانیتور و صفحه نمایش دستگاه کارت زنی، عدم کارکرد صحیح دوربین دستگاه و عدم ارتباط دستگاه با سرور(در صورت عدم وجود مشکل در شبکه) و … می شوند که به منظور رفع این موارد نیاز به راه اندازی مجدد و یا ریست دستگاه است. به منظور ریست دستگاه نیاز به حضور یک شخص به صورت فیزیکی در محل استقرار دستگاه و انجام این عملیات است.

در برخی از دستگاه های حضور و غیاب به علت نصب فیزیکی دستگاه کارت زنی روی دیوار و یا گیت دسترسی به کابل برق و یا باتری دستگاه امکان پذیر نیست ، لذا برای کاربر انجام عملیات ریست بسیار دشوار است به همین منظور در سامانه بایوویشن میراکام بدون نیاز به حضور فیزیکی و تنها با چند کلیک امکان انجام عملیات راه اندازی مجدد دستگاه کارت زنی وجود دارد. شایان ذکر است، راه اندازی مجدد دستگاه اطلاعات دستگاه یا اطلاعات کاربران را حذف نمی کند و فقط یک بار دستگاه را خاموش و روشن می کند؛ همچنین بعد از راه اندازی مجدد می توان فهمید تاریخ و زمان دستگاه با سرور به روز شده یا باتری بکاپ نگهداری آن دستگاه مشکل دارد.

با آموزش راه اندازی مجدد دستگاه حضور و غیاب یاد میگیریم در صورتی که در دستگاه اختلالی به وجود آمده باشد که نیاز به ریست یا به روز رسانی مجدد دستگاه داریم، با استفاده از بایوویشن این عملیات را انجام دهیم.

در ویدیوی آموزش راه اندازی مجدد دستگاه حضور و غیاب در سامانه بایوویشن میراکام یاد میگیریم که : 

  • منظور از راه اندازی مجدد یا ریست دستگاه حضور غیاب چیست؟
  • در چه شرایطی نیازبه انجام عملیات راه اندازی مجدد دستگاه داریم.
  • زمان انجام راه اندازی مجدد و یا ریست دستگاه با چه مشکلاتی روبرو خواهیم بود.
  • چگونه ریست دستگاه را از راه دور و با استفاده از سامانه بایویشن انجام دهیم؟

درخواست مشاوره رایگان

telephone

021-41837330

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.