اتوماسیون اداری

لوگو میراکام

آموزش‌های میراکام

paper 02
paper 03
main bg4

آموزش افزودن دستگاه PW در نرم افزار بایوویشن

وظیفه اصلی این سیستم کنترل و مدیریت ورود و خروج پرسنل و مهمان های سازمان ها و کنترل مجاز و غیر مجاز بودن تردد های سازمان است. مدیریت سخت افزار های حضور و غیاب و تخلیه تردد ها ولاگ های ثبت شده روی هر سخت افزار و دستگاه حضور و غیاب از دیگر وظایف سامانه بایوویشن است .در صفحه ی دستگاه سامانه بایوویشن میراکام می توانید دستگاه های حضور و غیاب خود را اضافه کرده و مدیریت و تخلیه ترددهای روی دستگاه را انجام دهید.

یکی از مهم ترین مواردی که برای ارتباط گرفتن دستگاه های دنیای پردازش PW با نرم افزار بایوویشن میراکام باید رعایت شود، پینگ آی پی دستگاه از سرور است. لازم به ذکر است در دستگاه های دنیای پردازش PW ، شماره دستگاه یکی از آیتم های مهم جهت برقراری ارتباط دستگاه با نرم افزار بایوویشن است و تا زمانی که شماره دستگاه تنظیم شده برای دستگاه در سامانه بایوویشن میراکام تعریف نشود ارتباط برقرار نخواهد شد و دستگاه وصل نمی شود. بعد از افزودن دستگاه دنیای پردازش PW و رعایت تمام موارد ، دستگاه با نرم افزار بایوویشن ارتباط می گیرد و قابل مدیریت است. در این ویدیو نحوه ی افزودن و فاکتور های مهم زمان افزودن دستگاه های برند PW (دنیای پردازش) آموزش داده شده است.

در آموزش افزودن دستگاه PW در بایوویشن میراکام یاد میگیریم که : 

چگونه دستگاه حضور و غیاب دنیای پردازش PW را به بایوویشن اضافه کنیم.

آیا امکان تعریف دستگاه ها ی دنیای پردازش یا PW به عنوان دستگاه تغذیه وجود دارد

نکات و موارد مهم که زمان افزودن دستگاه ساعت زنی به منظور برقراری ارتباط صحیح باید رعایت شود چیست.

چگونه دستگاهی را به عنوان دستگاه ورود ، خروج و یا ورود/خروج تعریف کنیم.

سینک ساعت و تاریخ دستگاه با سرور به چه منظوری انجام می شود.

چگونه تاریخ و ساعت دستگاه را با سرور بایویشن سینک یا همگام کنیم

بنابراین اگر سامانه حضور و غیاب را خریده اید، می‌توانید ویدیو آموزش افزودن دستگاه PW در بایوویشن را ببینید و از این امکان استفاده کنید. 

درخواست مشاوره رایگان

telephone

021-41837330

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.