اتوماسیون اداری

لوگو میراکام

آموزش‌های میراکام

paper 02
paper 03
main bg4

آموزش تعریف ادمین در نرم افزار بایوویشن

یکی از دغدغه های مدیران آی تی و منابع انسانی، در سازمان های بزرگ و کمپانی بندی شده عدم وجود زیر ساخت مناسب برای تعریف دسترسی های محدود برای ادمین ها و یا مدیران نرم افزار های مدیریتی دستگاه است. به همین دلیل ادمین ها دسترسی ای جهت استفاده از نرم افزار های مدیریتی دستگاه ندارند و یا اینکه به تمام دستگاه موجود در سازمان دسترسی خواهند داشت که این مورد از لحاظ امنیتی مشکلاتی را ایجاد می کند. علاوه بر دستگاه های حضور و غیاب و کاربران مجاز محدوده یا کمپانی خود به افراد و دستگاه های کمپانی های دیگر نیز دسترسی دارند و به همین دلیل مشکلات امنیتی متعددی برای سازمان ایجاد می شود.

در سامانه بایوویشن میراکام امکان گروه بندی افراد و دستگاه ها وجود دارد و میتوان گروه های دسترسی ای تعریف کرد و گروه های افراد و دستگاه را به ادمین های مد نظر انتساب داد. هر ادمین امکان مشاهده ی دستگاه ها و افراد دسترسی داده شده را دارد و دسترسی ای به دیگر دستگاه های موجود در سازمان نخواهد داشت. لازم به ذکر است امکان اعمال محدودیت در گزینه های هر صفحه برای افراد را نیز داریم و میتوانیم به برخی افراد دسترسی فقط مشاهده و مانیتور دستگاه ها را بدهیم و امکان انجام عملیات و دستور و اعمال تغییرات نداشته باشند.

در آموزش تعریف ادمین برای پرسنل در سامانه بایوویشن میراکام یاد میگیریم که :

  • چرا باید افراد را در سامانه بایوویشن گروه بندی کنیم ؟
  • چرا باید دستگاه ها را در سامانه بایوویشن گروه بندی کنیم ؟
  • چگونه در نرم افزار بایویوشن سطوح مختلف دسترسی ایجاد کنیم ؟
  • چگونه یک کاربر عادی را به ادمین تغییر دهیم ؟
  • چگونه به یک ادمین دستگاه ها و کاربران مجاز آن ادمین را دسترسی بدهیم ؟
  • چگونه گزینه ها و دکمه های  موجود در هر صفحه را محدود کنیم ؟

بنابراین اگر سامانه حضور و غیاب را خریده اید، می‌توانید ویدیو آموزش تعریف ادمین برای پرسنل را ببینید و از این امکان استفاده کنید.

درخواست مشاوره رایگان

telephone

021-41837330

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.