اتوماسیون اداری

لوگو میراکام

اهمیت Bpm برای مشاغل کوچک

small business

آنچه در این مقاله می‌خوانید

Untitled 2

اکثر شرکت های کوچک و یا بهتر است بگوییم استارت‌آپ‌ها، در نقطه‌ای شروع می‌کنند که مدیریت ارشد از اتخاذ چیزهای بزرگ مانند مدیریت فرآیند کسب‌وکار یا bpmبه یک تیم اختصاصی منابع انسانی و مالی در میان بسیاری از تیم‌های دیگر مطمئن نیست.

از این گذشته، همه چیز تازه شروع شده است و شما می توانید همه آنها را بعداً زمانی که شرکت پیشرفت کرده است پیاده سازی کنید.

اما این دیدگاه کاملا اشتباه است! همه چیز از زمانی شروع می شود که شما هنوز یک شرکت استارتاپی هستید که در تلاش برای یافتن مشتری و جلب رضایت مشتریان هستید. به هر حال، ماه ها و سال ها طول می کشد تا یک برند بزرگ نام خود را که در طول سال ها ساخته شده است از دست بدهد، اما یک شرکت کوچکتر اگر بر اساس آن برنامه ریزی نکند، می تواند به راحتی آن را از دست بدهد.

یک کسب و کار کوچک یا استارت آپ معمولی چگونه کار می کند؟

هنگامی که bpm در یک کسب و کار کوچک وجود نداشته باشد، همه چیز توسط گروه کوچکی از کارمندان به صورت جداگانه و هر زمان که بخواهند مدیریت می شود، زیرا هیچ پلت فرم ارتباطی مهم یا دستورالعملی برای پیروی وجود ندارد.

  • کارمندان از طریق ایمیل با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و به راحتی می توان آنها را در انبوهی از محتوا از دست داد
  • آنها به صورت دستی به بخش های مختلف می روند
  • بسیاری از کارمندان برای گرفتن امضا و تایید جلوی درب مدیر منتظر می مانند
  • تنگناها همیشه وجود دارند اما هیچ کس نمی تواند آنها را تشخیص دهد
  • عدم ارتباط و هماهنگی بین تیم ها، هر چند بزرگ یا کوچک


    در اینجا راهکار موثر bpm است، که می تواند به کسب و کار شما نفوذ کند و آن را تغییر دهد.

به‌جای دانستن بیش از حد در مورد اصطلاحات فنی، می‌توانید یک واقعیت ساده را بدانید که BPM یا مدیریت فرآیند کسب‌وکار راهکاری موثر برای خلاص شدن از شر هر مشکل دیگری است که بر کارایی و دسترسی کلی شما تأثیر گذاشته است. این در نهایت کیفیت خدمات مشتری را تحت تأثیر قرار می دهد.

این یک واقعیت شناخته شده است که BPM فقط برای مشاغل کوچک نیست، بلکه برای مشاغل بزرگ و متوسط ​​نیز به همان اندازه موثر است. اما مسئله این است که وجود و نحوه اجرای آن در مراحل اولیه به ایجاد یک پایه قوی کمک خواهد کرد. پیشنهاد ما برای کسب و کارهای کوچک این است که از یک نرم افزار مدیریت فرآیند برای یک هفته به صورت آزمایشی استفاده کنید و تفاوت را مشاهده کنید.

مزایای استفاده از bpm در کسب و کارهای کوچک و استارت آپی :

۱. آموزش قدرت راه حل های کارآمد و خودکار به کارکنان

معرفی BPM برای کسب و کارهای کوچک در فرهنگ کاری شما به کارکنان دنیای کاملا جدیدی را نشان می دهد که در آن همه چیزهایی که در شرکت اتفاق می افتد به روز می شوند، کارکنان اطلاعات کاملی از فرآیند کلی خواهند داشت، از تنگناها دوری می کنند و همچنین می دانند که چگونه تصمیمات به موقع بگیرندو در نهایت اطلاعات گسترده ای در یک پلت فرم یکپارچه موجود خواهد بود.

۲. ارائه تصویر بزرگ به کارکنان

دانستن تصویر کلان و اهداف سازمانی، کارمندان را تشویق می کند تا مشارکت بهتری داشته باشند. آنها تمایل بیشتری به کار خواهند داشت و همچنین می توانند به موقع تصمیم بگیرند.

۳. برش تنگناها از تصویر

بسیاری از اوقات مدیران و تصمیم گیرندگان اغلب متوجه این واقعیت نمی شوند که خواه ناخواه تبدیل به گلوگاه می شوند. این امر به شناسایی مناطقی که نیاز به بهبود دارند و سرعت بخشیدن به مواردی که نقش مهمی در حصول اطمینان از رسیدن محصول یا خدمات نهایی به مشتریان دارند، کمک می کند.

۴. ایجاد کانال های ارتباطی

مفهوم استفاده از BPM برای مشاغل کوچک به زودی کانال های ارتباطی جدیدی را مانند قبل باز خواهد کرد. افراد حاضر در دفتر می توانند از بخش نظرات در مورد پروژه ها استفاده کنند. آنها می توانند ایمیل ارسال کنند و اعلان های خودکار همه را تشویق به تصمیم گیری به موقع می کند. همچنین منجر به دسترسی آسان تر به فایل و بهبود ایمنی در یک محیط رمزگذاری شده می شود.

با اجرای موفقیت آمیز BPM در یک کسب و کار کوچک، می توانید:

ایمیل های بسیار زیادی به این سو و آن سو ارسال کنید

بسیاری از فایل های اکسل بین افراد سازمان جهت استفاده افراد، باز گذاشته می شود

عدم دسترسی به فایل‌های شخصی، از آنجایی که در رایانه‌های شخصی ذخیره می‌شوند(امنیت)

نتیجه

هنگامی که مدیریت فرآیند کسب و کار در هر کسب و کاری معرفی می شود، همه چیز سر جای خود قرار می گیرد و درک بسیار بهتری از آنچه باید برای کل تیم انجام شود به وجود خواهد آمد. این به حسابرسی، انطباق و یکپارچه سازی کار کمک می کند.

ican standard bpms یک BPM برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ است که برای کمک به ساده‌سازی وظایف طراحی شده است و به همه اجازه می‌دهد فرآیندها، خدمات مشتری و اهداف کلی و آتی سازمان را بدانند و به طور کلی باعث بهینه سازی در روند کسب و کار سازمانها، شرکت ها و کسب و کارها خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد BPM، از شما دعوت می کنیم مقالات ما را بخوانید:

اشتراک گذاری این مطلب
عضویت در خبرنامه
با عضو شدن در خبرنامه میراکام از جدیدترین مقالات باخبر شوید
این مقالات را هم بخوانید!
BPM
کاربرد نرم افزار BPMS در منابع انسانی

یکی از این راهکارهایی که موجب بهبود عملکرد و کارایی سازمان ها می شود استفاده از فناوری‌های نوین مانند نرم‌افزار  BPMS است. این نرم افزار

BPM
تفاوت بین BPM و ERP – بخش دوم

در بخش اول این مقاله در مورد تفاوت های کلی ERP و BPMS نکاتی را عنوان کردیم. در این مقاله به این موضوع به صورت

consensus
برای راه اندازی کسب و کارتان به مشاوره نیاز دارید؟
با کارشناسان ما صحبت کنید

درخواست مشاوره رایگان

telephone

021-41837330

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.